39 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
138,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
138,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez koła zębatego
Ilość ogniw łańcucha: 80
Rozwiń więcej danych
294,99
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
294,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
643,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
643,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.7
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53h-6, g53hrf-1
Rozwiń więcej danych
605,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
605,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: -roller bearing gear, 80 link chain, closed
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy
433,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
433,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
140,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
184,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
177,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53h
Ilość ogniw łańcucha: 80
Rozwiń więcej danych
291,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
291,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
211,86
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
211,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
123,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
123,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,44
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
202,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
195,54
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
195,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
234,77
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
234,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 80
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch zamknięty
587,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
587,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
220,31
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
220,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą przechyłu
Rozwiń więcej danych
130,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
130,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
191,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
284,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
284,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.853
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
150,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
150,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW LUPO pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW LUPO o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW LUPO wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.