28 produktów
Wybierz auto
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
317,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
317,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1113150700
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
53,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
53,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
458,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
458,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5502
Tryb pracy: Mechaniczne
409,14
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
409,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1113150800
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
134,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
134,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9005JPN
211,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12698
295,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
295,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151784501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
236,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
236,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150822401
198,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEPU0114
273,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOVW023
Numer seryjny: Bpo-vw-023
192,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
192,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB17905
107,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
107,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151775601
206,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
206,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5509
Tryb pracy: Mechaniczne
412,91
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
412,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
388,50
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
388,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP334
Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump
234,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
335,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177334
Ciężar [kg]: 1.369
Zdjęcie producenta: 1
295,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
295,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9007JPN
192,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040145954
Ciężar [kg]: 0.35
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
88,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW MULTIVAN VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW MULTIVAN VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW MULTIVAN VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.