28 produktów
Wybierz auto
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
315,21
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
315,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151784501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
296,45
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
296,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151775601
236,51
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
236,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5502
Tryb pracy: Mechaniczne
416,73
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
416,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
408,65
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
408,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP378AUX
Opcja wyposażenia: Auxiliary oil pump, cyl. head oil pump
149,64
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150800
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
72,51
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
72,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9005JPN
215,99
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
215,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9007JPN
196,16
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
196,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3656022
Dla numeru oe: 03l115105b
317,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
317,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOVW021
Numer seryjny: Bpo-vw-021
215,87
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
215,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150822401
199,94
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
199,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12698
318,29
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
318,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOVW023
Numer seryjny: Bpo-vw-023
169,51
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
169,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30102505
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
147,56
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
147,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33104046
Ciężar [kg]: 1.369
Zdjęcie producenta: 1
337,45
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
337,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPU0114
273,28
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
453,41
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
453,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
491,62
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
491,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5509
Tryb pracy: Mechaniczne
699,68
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
699,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW MULTIVAN VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW MULTIVAN VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW MULTIVAN VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.