Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do VW TRANSPORTER VI

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP329

Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm

Ilość zębów: 34

320,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

320,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju TOPRAN 115 896

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

233,14

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

233,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP334

Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump

272,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

272,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju SWAG 30 10 2505

Ciężar [kg]: 0.223

Ilość ogniw łańcucha: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

148,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

79,30

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

79,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-VW-023

Numer seryjny: Bpo-vw-023

180,52

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

180,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SWAG 33 10 4046

Ciężar [kg]: 1.369

Zdjęcie producenta: 1

340,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

340,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

275,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

275,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-VW-021

Numer seryjny: Bpo-vw-021

233,57

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

233,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha pompy oleju TOPRAN 116 580

Tryb pracy: Mechaniczne

Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

32,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SASIC 3656022

Dla numeru oe: 03l115105b

313,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

313,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju JP GROUP 1113150700

Ilość ogniw łańcucha: 60

Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty

54,39

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

54,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju JP GROUP 1113150800

Ilość ogniw łańcucha: 96

Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty

73,33

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

73,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP373

Opcja wyposażenia: Later version of op3

462,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

462,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

198,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

198,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju FEBI BILSTEIN 102505

Ciężar [kg]: 0.223

Ilość ogniw łańcucha: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

140,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju DOLZ OA006

Ciężar [kg]: 1.152

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

161,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

161,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

339,70

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

339,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

205,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

205,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju VIKA 11151784501

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką

299,33

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

299,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER VI

Pompa oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach VW TRANSPORTER VI

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

VW TRANSPORTER VI – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.