31 produktów
Wybierz auto
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
311,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
311,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.69
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
332,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
332,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
461,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
461,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB17905
75,16
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
75,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9005JPN
211,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
211,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150800
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
134,50
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
134,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW023
Numer seryjny: Bpo-vw-023
192,69
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
192,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP334
Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump
237,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
237,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30102505
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
144,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
144,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEPU0114
273,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP115896
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
226,84
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
226,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5502
Tryb pracy: Mechaniczne
412,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
412,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
391,95
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
391,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
137,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
137,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12698
335,59
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
335,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
37,45
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
37,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150700
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
53,08
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
53,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150822401
199,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
199,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151775601
192,92
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
192,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DOLOA006
Ciężar [kg]: 1.152
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
154,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
154,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.