33 produktów
Wybierz auto
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
323,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
323,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP116212
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
58,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9005JPN
215,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
215,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5502
Tryb pracy: Mechaniczne
559,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
559,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPU0114
273,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151784501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
235,19
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
235,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP115896
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
234,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
234,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
472,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
472,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
040145954
Ciężar [kg]: 0.35
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
88,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
342,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
342,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP378AUX
Opcja wyposażenia: Auxiliary oil pump, cyl. head oil pump
135,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP334
Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump
240,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
240,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230945954
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
Rozwiń więcej danych
93,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151775601
243,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
243,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
140,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3656022
Dla numeru oe: 03l115105b
313,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
313,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5509
Tryb pracy: Mechaniczne
416,55
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
416,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9007JPN
196,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
196,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12698
356,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
356,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
506,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
506,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.