Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do VW TRANSPORTER VI

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAI AUTOPARTS
FEBI BILSTEIN
HEPU
TOPRAN
VIKA
BORSEHUNG
JP GROUP
JPN
NTY
PIERBURG
SWAG
BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP329

Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm

Ilość zębów: 34

320,88

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

320,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju HEPU OP5509

Tryb pracy: Mechaniczne

699,68

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

699,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SWAG 33 10 4046

Ciężar [kg]: 1.369

Zdjęcie producenta: 1

337,45

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

337,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju VIKA 11151784501

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką

244,30

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

244,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju JP GROUP 1113150700

Ilość ogniw łańcucha: 60

Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty

53,80

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

53,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju JP GROUP 1113150800

Ilość ogniw łańcucha: 96

Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty

72,51

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

72,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

292,31

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

292,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-VW-021

Numer seryjny: Bpo-vw-021

215,87

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

215,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-VW-023

Numer seryjny: Bpo-vw-023

169,51

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

169,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju SWAG 30 10 2505

Ciężar [kg]: 0.223

Ilość ogniw łańcucha: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,56

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

147,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

203,75

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

203,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju HEPU OP5518

Dla numeru oe: 03l115105b

Tryb pracy: Mechaniczne

657,94

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

657,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SASIC 3656022

Dla numeru oe: 03l115105b

317,70

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

317,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju TOPRAN 116 212

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa

Ilość ogniw łańcucha: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,34

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

53,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

485,88

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

485,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju HEPU OP5502

Tryb pracy: Mechaniczne

416,73

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

416,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

199,94

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

199,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

273,28

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

273,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju FEBI BILSTEIN 102505

Ciężar [kg]: 0.223

Ilość ogniw łańcucha: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,33

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

139,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP334

Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump

244,33

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

244,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER VI

Pompa oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach VW TRANSPORTER VI

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

VW TRANSPORTER VI – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.