33 produktów
Wybierz auto
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
323,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPU0114
273,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA30102505
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
147,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150800
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
72,51
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
72,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9005JPN
215,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS49205
251,20
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
251,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9007JPN
196,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040145954
Ciężar [kg]: 0.35
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
89,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
496,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
496,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLOA006
Ciężar [kg]: 1.152
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
156,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA558006910
107,31
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
139,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
338,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
32,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5502
Tryb pracy: Mechaniczne
416,73
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
416,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5509
Tryb pracy: Mechaniczne
699,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
699,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
409,43
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
409,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707919050
491,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
491,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP334
Opcja wyposażenia: 22 teeth gear, gear dia, id=35mm, gear dia, od=41mm, twin gear pump
227,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP378AUX
Opcja wyposażenia: Auxiliary oil pump, cyl. head oil pump
149,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.