Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
34 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
317,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
317,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
79,91
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
79,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
273,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
273,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
147,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
147,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.369
Zdjęcie producenta: 1
330,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
330,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
397,27
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
397,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
237,38
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
237,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
48,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
48,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
224,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
224,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bpo-vw-021
231,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
231,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bpo-vw-023
178,79
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
178,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Mechaniczne
553,07
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
553,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
32,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Later version of op3
458,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
458,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
202,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
202,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
321,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
321,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.369
Zdjęcie producenta: 1
313,50
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
313,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
110,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
110,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
230,90
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
230,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
496,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
496,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW TRANSPORTER VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW TRANSPORTER VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW TRANSPORTER VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.