8 produktów
Wybierz auto
96,72
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
96,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, z lewej
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
81,71
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
81,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
107,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
107,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
58,28
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
58,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2400408
Strona zabudowy: Z lewej
283,90
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
283,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPFR021
55,36
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE007
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
39,41
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
39,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MAZDA 3 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.