32 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
42,83
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
42,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 174
Rozwiń więcej danych
76,74
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
80,00
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
106,89
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
106,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.672
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
117,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
117,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.652
Rozwiń więcej danych
234,00
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
234,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 1.761
Rozwiń więcej danych
236,77
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
236,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,50
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
153,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
122,06
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
122,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.834
Rozwiń więcej danych
129,30
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
129,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć tylna
85,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
85,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
147,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
147,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
146,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
146,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.757047
Rozwiń więcej danych
147,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
147,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
137,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
137,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
133,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.633
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
181,50
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
181,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
282,93
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
282,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MAZDA 3 II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MAZDA 3 II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MAZDA 3 II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.