37 produktów
Wybierz auto
78,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
72,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
112,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
44,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
61,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
83,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17237
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pa 66 gf 30, fkm (kauczuk fluorokarbonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
210,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
210,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
190,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
190,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
320,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
320,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703330016
Dla numeru oe: 0382pk
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
154,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
154,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330045
Dla numeru oe: 1440n4
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
111,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 127
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
58,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
51,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
131,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,27
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
91,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
59,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
59,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 208 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.