Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do PEUGEOT 208

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: NRF48637

Zawór EGR NRF 48637

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5, Kształt obudowy wtyczki: prostok�...
383,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03356NU010171181

Zawór EGR HELLA 6NU 010 171-181

Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszcz...
864,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717730085

Zawór EGR DRI 717730085

Ograniczenia producenta: Pierburg, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uz...
Produkt kaucjonowany
171,03 zł
409,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV185

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV185

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.84, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5
356,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH150000308

Zawór EGR ASHIKA 150-00-0308

Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 5
392,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
355,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12101096

Zawór EGR ABAKUS 121-01-096

Tryb pracy: elektryczny
243,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HEL6NU014864071

Zawór EGR HELLA 6NU 014 864-071

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Il...
637,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NGK93980

Zawór EGR NGK 93980

Tryb pracy: elektryczny, Materiał: metal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: be...
451,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
787,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DELEG1045212B1

Zawór EGR DELPHI EG10452-12B1

719,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT60205

Zawór EGR FAST FT60205

Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
405,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR555326A

Zawór EGR ERA 555326A

Ilość połączeń: 5
380,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
277,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
404,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Zawór EGR w samochodach PEUGEOT 208

Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 208 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie PEUGEOT 208

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

PEUGEOT 208 – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 208 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.