Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do PEUGEOT EXPERT

89 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

95,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
165,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1434E1, Masa [g]: 318
111,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 148, Ciężar [kg]: 0.13, Masa [g]: 130, Artykuł uzupełniający / informacja uzup...
59,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 65, średnica wewnętrzna [mm]: 42, średnica zewnętrzna [mm]: 52, Masa [g]: 66
14,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.5
83,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.27, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez opasek zaciskowych
153,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.14, Masa [g]: 140, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez opa...
72,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0382,FN, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
189,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
67,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron
68,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
62,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
63,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
123,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR17237

IBRAS 17237

Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), PA 66 GF 30, FKM (kauczuk fluorokarbonowy), Jednostka ilo�...
206,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [cm]: 6.5, średnica wewnętrzna [mm]: 41, średnica zewnętrzna [mm]: 51, Jednostka ilo�...
13,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 1000, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mate...
107,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 450, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
62,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 715, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
79,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie PEUGEOT EXPERT?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu PEUGEOT EXPERT?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT EXPERT należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

PEUGEOT EXPERT – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.