4 produkty
Wybierz auto
MCA03871
Ciężar [kg]: 0.52
Masa [g]: 520
112,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03698
Ciężar [kg]: 0.47
Masa [g]: 470
88,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03700
Ciężar [kg]: 0.49
Masa [g]: 490
86,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45317
Masa [g]: 520
101,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
101,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie PEUGEOT EXPERT to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu PEUGEOT EXPERT rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu PEUGEOT EXPERT nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.