26 produktów
Wybierz auto
HEL6PU009121321
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,13
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
98,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886515102
Długość przewodu [mm]: 662
Ilość biegunów: 3
90,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
90,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232101035
307,85
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
307,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 47.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
121,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
121,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403885510136
106,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
106,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005001
Długość przewodu [mm]: 670
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
51,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
51,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
55,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
55,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
86,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
86,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1247060
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
132,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
132,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 415
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
153,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
153,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
133,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
66,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
155,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
155,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1072612B1
245,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
245,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953388
154,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
154,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550001A
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.022
Rozwiń więcej danych
84,34
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
84,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
194,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
194,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
130,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953239
143,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
143,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 660
Ilość podłączonych styków: 3
75,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie ALFA ROMEO GT, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów ALFA ROMEO GT z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie ALFA ROMEO GT czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach ALFA ROMEO GT sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach ALFA ROMEO GT nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.