71 produktów
Wybierz auto
03540281002213
233,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
233,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103097
76,52
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121321
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
47,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
39,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 51.6
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
81,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
81,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11004
Długość przewodu [mm]: 720
Ilość podłączonych styków: 3
93,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
93,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168081
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
103,27
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
103,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
108,26
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
78,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,20
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11146
94,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
72,47
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
72,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV245
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
51,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886515105
Długość przewodu [mm]: 340
Ilość biegunów: 3
98,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
98,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042240928131
Długość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
141,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Długość przewodu [mm]: 730
Rozwiń więcej danych
60,27
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
60,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005032
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez cięgna
Rozwiń więcej danych
63,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953355
79,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FIAT PUNTO II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów FIAT PUNTO II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie FIAT PUNTO II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach FIAT PUNTO II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach FIAT PUNTO II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.