68 produktów
Wybierz auto
47,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPVV000
Ilość połączeń: 3
50,49
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10869
Ilość podłączonych styków: 2
60,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
71,51
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
104,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8658726
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
95,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953651
89,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
202,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
82,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,69
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
88,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847217010
74,41
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
74,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
36,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 325
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
114,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
70,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV500
38,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550135A
Ciężar [kg]: 0.09
Długość przewodu [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
48,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VOLVO S80, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów VOLVO S80 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie VOLVO S80 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach VOLVO S80 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach VOLVO S80 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.