12 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
154,24
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
154,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003410
Sterowanie silnika: Łańcuch
107,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103846
165,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
165,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091711901
124,02
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
124,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151789201
92,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
92,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
99,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091788401
79,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
79,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
82,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
82,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427005810
Rodzaj napędu: Łańcuch
144,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
144,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091484901
83,15
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0116
Grubość [mm]: 28
Średnica wewnętrzna [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
103,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.071
Zdjęcie producenta: 1
100,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI A8 D4 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI A8 D4, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI A8 D4 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.