26 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
213,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
120,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
180,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
106,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
138,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
137,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
94,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
214,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
124,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
128,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
128,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102653
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
121,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0106
119,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0114
140,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
140,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Liczba aktywnych styków: 2
133,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117470
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
173,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
72,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014000180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
236,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 105
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
199,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
147,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
118,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A8 D4 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A8 D4 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A8 D4 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.