-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
23 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
215,58
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
215,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
129,36
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
129,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 105
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117470
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
171,70
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
171,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
117,30
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
117,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
167,13
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
167,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0114
110,18
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
110,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0106
117,94
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
138,20
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
138,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,79
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
86,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
70,80
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
70,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014005180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
159,36
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
159,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
220,78
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
220,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
128,21
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
128,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Liczba aktywnych styków: 2
130,89
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
130,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
113,77
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
113,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
110,57
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
110,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
127,21
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
127,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
122,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
122,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A8 D4 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A8 D4 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A8 D4 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.