Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do BMW 1

82 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 46507

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

839,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

839,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1489

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

340,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 46506

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

721,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

721,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1490

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

340,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS177

Długość [mm]: 119

Szerokość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

159,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1035 10

Rodzaj napędu: Łańcuch

Tryb pracy: Hydrauliczny

1 003,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

1 003,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu VDO A2C59515104

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1

763,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

763,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 47572

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

647,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

647,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 47571

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

649,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

649,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TOPRAN 633 225

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

329,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7030

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

736,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

736,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu INA 427 0021 10

Rodzaj napędu: Łańcuch

174,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

174,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1034 10

Rodzaj napędu: Łańcuch

Tryb pracy: Hydrauliczny

716,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 16.05

716,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu NTY RKZ-BM-001

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

392,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

392,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ABAKUS 120-09-028

Numer komponentu: 120-09-028

469,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

469,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ABAKUS 120-09-029

Numer komponentu: 120-09-029

460,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

460,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ET ENGINETEAM VT0011

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 365,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 365,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu METZGER 0899212

Napięcie [v]: 12

Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

112,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ABAKUS 120-09-031

Numer komponentu: 120-09-031

427,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

427,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu TOPRAN 503 460

Ilość zębów: 38

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

554,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

554,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 1

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu BMW 1

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach BMW 1 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie BMW 1?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu BMW 1, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

BMW 1 – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie BMW 1 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.