Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do FORD C-MAX II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1031 10

Rodzaj napędu: Pasek

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,07

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

235,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7042

Ilość zębów: 38

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

390,47

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

390,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.12.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,00

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

146,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5082

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,39

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 104244

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 104242

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

368,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu SWAG 50 10 4242

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,81

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

411,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu SWAG 50 10 4244

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,24

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

264,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu INA 427 0038 10

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

141,08

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1032 10

Rodzaj napędu: Pasek

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

372,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD C-MAX II

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu FORD C-MAX II

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FORD C-MAX II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie FORD C-MAX II?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FORD C-MAX II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

FORD C-MAX II – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD C-MAX II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.