10 produktów
Wybierz auto
0445427103110
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
236,10
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
236,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50104242
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
404,26
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
404,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007797
131,56
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
131,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003810
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
141,64
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
141,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427103210
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
372,59
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
372,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
368,02
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
368,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
242,31
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
242,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217042
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
385,97
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
385,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA50104244
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
259,46
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
259,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
145,76
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
145,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FORD C-MAX jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FORD C-MAX, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD C-MAX to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.