31 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
254,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
92,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427110610
Ilość zębów: 70
Rodzaj napędu: Bezpośredni
Rozwiń więcej danych
622,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
622,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42, 70
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z prawej
Rozwiń więcej danych
574,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
574,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42, 70
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z lewej
Rozwiń więcej danych
586,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
586,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427110510
Ilość zębów: 42, 70
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
637,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
637,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009044
Ilość zębów: 70
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z prawej
Rozwiń więcej danych
622,82
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
622,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427110410
Ilość zębów: 42, 70
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
604,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
604,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
700,75
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
700,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
683,47
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
683,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
579,46
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
579,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
622,68
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
622,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
640,11
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
640,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP215101
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
133,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217015
Ilość zębów: 70
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
839,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
839,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
102,35
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
102,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217005
Ilość zębów: 70
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
839,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
839,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217008
Ilość zębów: 70
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
839,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
839,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009045
Ilość zębów: 70
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z lewej
Rozwiń więcej danych
784,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
784,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410003
Ilość zębów: 33
Strona zabudowy: Strona wylotowa, z prawej
Rozwiń więcej danych
1 272,70
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
1 272,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA G jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu MERCEDES-BENZ KLASA G, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.