13 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 38
Ciężar [kg]: 1.03
Rozwiń więcej danych
408,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
408,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217088
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
285,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
285,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
042260936415
Ilość zębów: 38
Ciężar [kg]: 1.03
Rozwiń więcej danych
511,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
511,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA91575
Napięcie [v]: 12
272,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
272,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASHVVTA048
719,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
719,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
584,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
584,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510541114
Ilość zębów: 40
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
83,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
83,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 40
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
299,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
299,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
272,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
272,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA60946189
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
654,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
654,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
289,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
289,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Ciężar [kg]: 1.03
Rozwiń więcej danych
277,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
277,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.89
Zdjęcie producenta: 1
385,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
385,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach RENAULT jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu RENAULT, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie RENAULT to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.