96 produktów
Wybierz auto
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
75,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
75,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
29,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232101030
310,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
310,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
76,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
76,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10818
Ilość podłączonych styków: 3
73,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
73,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
88,06
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
88,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
94,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
94,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
105,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953551
82,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
82,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042260933135
Długość [mm]: 48.9
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
85,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
85,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005064
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
26,88
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
26,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005068
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
55,05
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
55,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS010
43,96
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551692A
Ilość połączeń: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
94,65
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
94,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
83,95
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
83,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
99,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
99,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
101,95
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
101,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
53,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551190A
Wysokość [mm]: 25.5
Ilość połączeń: 2
183,58
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
183,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.