Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
94 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 3
74,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
74,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
76,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
70,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
70,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
91,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
91,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
79,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
289,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
289,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
60,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.072
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
77,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
65,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
65,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
98,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
136,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
136,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
83,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
83,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
113,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
155,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
155,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,54
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
MAG064847189010
106,02
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
106,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
47,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
47,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.