11 produktów
Wybierz auto
HEP217007
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
596,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
596,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217018
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
646,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
646,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
225,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP740063
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.016
Rozwiń więcej danych
492,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
492,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740065
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.911
Rozwiń więcej danych
484,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
484,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410066
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
540,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
540,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.911
Rozwiń więcej danych
449,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
449,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV700756
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
644,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
644,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
532,88
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
532,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217029
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
502,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
502,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.016
Rozwiń więcej danych
449,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
449,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach SUBARU jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu SUBARU, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie SUBARU to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.