Powiadom mnie o dostępności

Kompletne rozrządy do SAAB 900 II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

456,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

456,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

623,62

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

623,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Opcja wyposażenia: 130 link chain, 4 timing links, closed

Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

893,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

893,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym

Ilość ogniw łańcucha: 130

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

408,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

408,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu

Ilość ogniw łańcucha: 130

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

657,64

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

657,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wał napędowy/wał zdawczy: Dla wału stabilizatora

Ilość ogniw łańcucha: 116

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

695,87

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

695,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

806,71

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

806,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

727,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

727,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 900 II

Kompletne rozrządy do samochodu SAAB 900 II

Kompletny rozrząd pozwala przeprowadzić serwis napędu rozrządu w samochodzie SAAB 900 II. Dzięki temu układ rozrządu zachowuje sprawność niezbędną do prawidłowej pracy silnika. W skład kompletnego rozrządu może wchodzić pasek lub łańcuszek, a także zestaw elementów niezbędnych podczas montażu, jak śruby, rolki, koła zębate itp. Wymiana wykonana na czas pozwala zabezpieczyć się przed skutkami zerwania lub przeskoczenia rozrządu, co prowadzi do utraty synchronizacji wałków rozrządu z wałem korbowym silnika i może powodować poważne uszkodzenia w jednostce napędowej. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy zestaw rozrządu do samochodu SAAB 900 II, który pozwoli wykonać serwis i przełoży się na właściwą pracę układu rozrządu.

Kiedy wymienić rozrząd w samochodzie SAAB 900 II

Wymiana rozrządu w samochodzie SAAB 900 II powinna być przeprowadzona, zanim pojawią się objawy wskazujące na jego zużycie – w tym celu najlepiej przestrzegać interwałów wymiany zalecanych przez producenta pojazdu. Niezwłoczna wymiana rozrządu jest zalecana, gdy napęd zacznie generować podczas pracy nadmierny hałas. Rozciągnięty pasek lub łańcuszek rozrządu może przy tym uderzać bądź też ocierać o obudowę, co jest źródłem niepokojących dźwięków. Zużyty rozrząd w samochodzie SAAB 900 II może również powodować utrudnienia w pracy silnika, co wywołuje m.in. szarpanie w trakcie przyspieszania, nierówne obroty, a także problemy z uruchomieniem jednostki napędowej. Rozsądnym rozwiązaniem jest także wymiana rozrządu zaraz po zakupie używanego samochodu SAAB 900 II, w przypadku braku pewnej informacji o tym, kiedy dany egzemplarz przechodził ostatni serwis tego układu.

Jak dobrać kompletny rozrząd do samochodu SAAB 900 II?

Wyszukiwarka dostępna na Deler.pl pozwala łatwo znaleźć kompletny rozrząd dopasowany do samochodu SAAB 900 II. W przypadku wątpliwości można również skontaktować się z naszym ekspertem produktowym, który chętnie wyszuka odpowiedni zestaw rozrządu. Kompletny rozrząd przeznaczony do samochodu SAAB 900 II zapewni prawidłowe dopasowanie poszczególnych elementów zestawu, co przełoży się na właściwą pracę układu rozrządu.