Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do SAAB 900 II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 225

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

100,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Ciężar [kg]: 0.33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

120,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Długość [mm]: 1800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

158,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 225

Długość [mm]: 1800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

102,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 900 II

Pasek rozrządu SAAB 900 II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie SAAB 900 II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu SAAB 900 II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.