6 produktów
Wybierz auto
0341242620
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, boczna oprawa
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
16,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, boczna oprawa
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
27,81
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341242650
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
30,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR302690
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wymagana ilość: 2
29,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie AUDI A1 GB uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie AUDI A1 GB, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie AUDI A1 GB, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).