8 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340813436800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341440750
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041812011664B
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041812015855B
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041812012411B
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAOS6389
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041715009700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340813588300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
W samochodzie LANCIA DELTA I uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie LANCIA DELTA I, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie LANCIA DELTA I, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).