Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do PORSCHE CAYENNE II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelniacz wałka rozrządu ET ENGINETEAM TM0018

Szerokość [mm]: 10

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)/acm (poliakryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

18,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

15,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 326.470

Szerokość [mm]: 10

Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

16,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

16,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 798.040

Szerokość [mm]: 10

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

38,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

21,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

21,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ELRING 483.950

Ilość uszczelek: 4

115,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

115,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

21,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

21,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka napinacza łańcucha rozrządu ELRING 174.130

Kształt: Kształt półksiężyca

Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)

44,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu VICTOR REINZ 81-10429-00

Szerokość [mm]: 10

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,91

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

75,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

17,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

17,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ELRING 483.970

Ilość uszczelek: 4

141,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE CAYENNE II

Uszczelniacz wałka rozrządu – PORSCHE CAYENNE II

W samochodzie PORSCHE CAYENNE II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie PORSCHE CAYENNE II – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie PORSCHE CAYENNE II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie PORSCHE CAYENNE II?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie PORSCHE CAYENNE II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).