8 produktów
Wybierz auto
AUT190049210
33,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
33,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR040001P
Dla numeru oe: 55186757
94,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
94,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418030001P
46,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAAH7366
43,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341317170
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
38,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.032
Zdjęcie producenta: 1
48,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0524
48,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI IGNIS II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SUZUKI IGNIS II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SUZUKI IGNIS II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).