Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do SUZUKI IGNIS II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

55,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
48,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.032, Zdjęcie producenta: 1
48,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
45,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Uszczelniacz wałka rozrządu – SUZUKI IGNIS II

W samochodzie SUZUKI IGNIS II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie SUZUKI IGNIS II – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SUZUKI IGNIS II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie SUZUKI IGNIS II?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SUZUKI IGNIS II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).