8 produktów
Wybierz auto
MET2411034
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
561,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
561,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV036
Ciężar [kg]: 0.2
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
146,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2500
140,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.498
Zdjęcie producenta: 1
396,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
396,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 109
Szerokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
332,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
271,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
322,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV054
151,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. HONDA CR-V II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód HONDA CR-V II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie HONDA CR-V II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.