7 produktów
Wybierz auto
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
174,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV049
96,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
96,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV5401
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Rozwiń więcej danych
138,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
138,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRMZ004
126,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
126,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
151,29
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
151,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 113
Szerokość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
379,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
379,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740038
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
154,03
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
154,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. MAZDA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód MAZDA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie MAZDA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.