Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron
Długość [mm]: 118
Rozwiń więcej danych
175,22
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
175,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 118
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
145,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
145,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,94
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
165,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
436,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
436,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
114,68
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
114,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.234
Rozwiń więcej danych
131,21
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
193,40
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
193,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
314,59
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
314,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
80,68
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,42
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
140,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
176,60
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
176,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.234
Rozwiń więcej danych
121,88
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
121,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
409,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
409,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. MINI ONE/COOPER wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód MINI ONE/COOPER charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie MINI ONE/COOPER powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.