10 produktów
Wybierz auto
Producenci
Grubość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
7,62
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
7,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551001710
75,73
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 57
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
81,02
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
81,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECDBM015
82,95
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
82,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 52 7 797 905
80,96
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
80,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
85,95
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
85,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy, agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
116,61
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
116,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551006010
151,08
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
151,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 92
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
69,26
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
69,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502635
70,35
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
70,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MINI ONE/COOPER to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.