Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MINI ONE/COOPER

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.5, Ciężar [kg]: 0.001, Materiał: Aluminium, średnica wewnętrzna [mm]: 22, śr...
7,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.5, Ciężar [kg]: 0.001, Materiał: Aluminium, średnica wewnętrzna [mm]: 22, śr...
7,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 57, Ciężar [kg]: 0.05, Materiał: tworzywo sztuczne, metal, średnica zewnętrzna...
87,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13 52 7 797 905
87,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
123,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek wyrównawczy, agregat nap...
118,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MINI ONE/COOPER

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MINI ONE/COOPER to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.