12 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron
Długość [mm]: 118
Rozwiń więcej danych
171,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 118
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
146,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
81,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0901
195,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
195,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
440,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
440,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z obu stron
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
149,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202761
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
372,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
372,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
178,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
178,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
196,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
350,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
350,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRBM010
142,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
142,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502926
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
140,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.07
140,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. MINI ONE/COOPER II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód MINI ONE/COOPER II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie MINI ONE/COOPER II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.