23 produktów
Wybierz auto
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
326,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
187,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
224,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
224,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
234,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
395,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
395,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
155,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Exhaust
368,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
268,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2300
141,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
615,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
615,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
303,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
303,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
394,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
224,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
448,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
448,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
710,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
710,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
217,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
712,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
712,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
153,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
111,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO S80 II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO S80 II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO S80 II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.