24 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
385,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
385,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
358,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
358,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
183,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
183,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
234,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
234,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
226,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
226,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
196,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
450,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
450,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
121,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Exhaust
364,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
364,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
268,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
268,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
400,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
400,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
82,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
82,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
700,66
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
700,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
303,47
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
303,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
702,71
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
702,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
443,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
443,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
443,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
443,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
160,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
160,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117520
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
224,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
224,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
225,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
225,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO V60 I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO V60 I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO V60 I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.