24 produktów
Wybierz auto
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
329,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
329,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
198,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
198,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
236,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
236,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
388,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
388,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
226,42
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
226,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
306,42
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
306,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
621,73
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
621,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
398,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
398,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740038
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
159,31
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
159,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2300
142,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
142,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
219,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
219,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
270,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
270,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
722,80
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
722,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
722,58
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
722,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
453,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
453,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.214
Rozwiń więcej danych
151,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
151,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
112,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
112,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV045
157,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
157,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
122,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
122,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
443,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
443,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO V70 III wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO V70 III charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO V70 III powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.