4 produkty
Wybierz auto
Dla numeru oe: 03c 907 660 aa
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
371,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
371,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPOPS000
182,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
182,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV392
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
163,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV390
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
175,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu oleju silnikowego jest jednym z ważniejszych czujników pracujących w pojeździe. Odpowiada za informowanie kierowcy o zbyt niskim poziomie oleju w silniku. Czujnik jest umieszczony w misce olejowej. Posiada magnes i specjalny pływak do określania ilości oleju. Jeżeli środka smarnego jest zbyt mało, czujnik przekazuje informację do jednostki centralnej samochodu. W przypadku samochodu PORSCHE CAYENNE II efektem jest wyświetlenie się na desce rozdzielczej czerwonej kontrolki z ikoną kaganka na olej.
Jeżeli czujnik poziomu oleju silnikowego nie pracuje prawidłowo, samochód PORSCHE CAYENNE II może być narażony na poważną awarię, związaną z zatarciem silnika lub na wyświetlanie się nieadekwatnych, wprowadzających w błąd komunikatów. Źle pracujący czujnik może zarówno nie przekazywać informacji o zbyt niskim poziomie oleju do komputera pojazdu, jak i przesyłać takie informacje, nawet kiedy poziom oleju jest prawidłowy. W tej drugiej sytuacji czerwona kontrolka poziomu oleju może mrugać lub zapalać się na pewien czas podczas jazdy.
Nieprawidłowa praca czujnika powinna zostać wykryta np. podczas badania pojazdu testerem diagnostycznym. Warto sprawdzić wszystkie kody usterek, nawet jeżeli przyczyna poddania pojazdu badaniu była inna. Jeśli niesprawność czujnika poziomu oleju zostanie ujawniona, jedyną możliwą formą naprawy jest wymiana elementu na nowy. W przypadku samochodu PORSCHE CAYENNE II nie jest to czynność skomplikowana. Należy odkręcić stary czujnik i odpiąć od wtyczki zasilającej, a na jego miejsce w analogiczny sposób zamontować nowy.