8 produktów
Wybierz auto
042873292
28,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 1 703 993
Gwint zewn. [mm]: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
21,52
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
21,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5042970
Wymiar gwintu: 3/8"x 18 nptf
Rozwiń więcej danych
29,96
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
29,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR525841
Wymiar gwintu: 3/818npt
Rozmiar klucza: 19
27,15
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
27,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25720047
Wymiar gwintu: 3/8" x 18 npt
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
40,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
40,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873363
28,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830363
Kolor: Szary
Kształt: Prosty
Rozwiń więcej danych
30,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830292
Wymiar gwintu: 53
Kolor: Zielony
Rozwiń więcej danych
29,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie LAND ROVER RANGE ROVER odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.