🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do LAND ROVER RANGE ROVER III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

39,00 zł

Dostawa na wtorek, 28 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,00 zł

Dostawa na poniedziałek, 27 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,40 zł
28,40 zł

Dostawa na poniedziałek, 27 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,72 zł

Dostawa na środę, 29 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER

Czujnik temperatury oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III

Czujnik temperatury oleju w aucie LAND ROVER RANGE ROVER III odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

LAND ROVER RANGE ROVER III – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie LAND ROVER RANGE ROVER III – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.