Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do NISSAN TRADE

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

32,53

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

32,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5

Rozmiar klucza: 19 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,23

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

36,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor obudowy: Niebieski

33,38

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

33,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN TRADE

Czujnik temperatury oleju w samochodzie NISSAN TRADE

Czujnik temperatury oleju w aucie NISSAN TRADE odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

NISSAN TRADE – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie NISSAN TRADE to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie NISSAN TRADE – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie NISSAN TRADE wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.