6 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 49.5
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
528,93
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
528,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 48.32
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
539,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
539,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 48.32
Średnica cylindra [mm]: 84.25
Rozwiń więcej danych
490,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
490,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 47.6
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
293,82
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
293,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 48.32
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
515,07
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
515,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 47.6
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
295,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
295,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie BMW Z3 E36/7 zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie BMW Z3 E36/7 jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie BMW Z3 E36/7 może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.