10 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 65.3
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
294,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
294,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 72.705
Średnica cylindra [mm]: 85.6
Rozwiń więcej danych
380,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
380,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 74.7
Otwór o śr [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
467,21
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
467,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 77.7
Otwór o śr [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
347,34
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
347,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 74.7
Otwór o śr [mm]: 85.6
Rozwiń więcej danych
553,25
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
553,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 65.3
Średnica cylindra [mm]: 75.6
Rozwiń więcej danych
384,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
384,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 65.3
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
369,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
369,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 65.3
Otwór o śr [mm]: 75.5
Rozwiń więcej danych
302,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
302,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 74.705
Średnica cylindra [mm]: 85.6
Rozwiń więcej danych
548,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
548,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 80.705
Otwór o śr [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
359,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
359,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie CITROËN C5 II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie CITROËN C5 II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie CITROËN C5 II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.