9 produktów
Wybierz auto
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742430700
Długość [mm]: 50.8
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
269,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
224,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
376,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
376,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
249,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
249,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8742430000
Długość [mm]: 50.8
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
256,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
368,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
246,64
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
246,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEPM008500
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
469,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
469,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD ECOSPORT II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD ECOSPORT II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD ECOSPORT II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.