Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do PEUGEOT 508 II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok MAHLE 013 PI 00155 000

Długość [mm]: 59.94

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,02

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

409,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok ET ENGINETEAM PM013000

Średnica cylindra [mm]: 85

Sworzeń o śr. [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

497,97

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

497,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok ET ENGINETEAM PM013060

Średnica cylindra [mm]: 85.6

Sworzeń o śr. [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

499,70

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

499,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-453007-00

Wysokość [mm]: 50.13

Średnica cylindra [mm]: 77.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,28

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

276,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-453000-00

Wysokość [mm]: 50.13

Średnica cylindra [mm]: 77

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,97

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

295,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 508 II

Tłok w samochodzie PEUGEOT 508 II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT 508 II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach PEUGEOT 508 II?

Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT 508 II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie PEUGEOT 508 II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie PEUGEOT 508 II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.