7 produktów
Wybierz auto
NUR8712220800
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
347,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
051594726600
Długość [mm]: 87.6
Otwór o śr [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
383,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712220000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
346,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760099000
Długość [mm]: 87.6
Średnica cylindra [mm]: 94.4
Rozwiń więcej danych
470,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
470,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
446,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8715200710
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
212,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0392401
Długość [mm]: 84.3
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Rozwiń więcej danych
210,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT BOXER I zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT BOXER I jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie PEUGEOT BOXER I może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.