Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do PEUGEOT EXPERT II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: MAL039PI00113012

Tłok MAHLE 039 PI 00113 012

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.509, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
347,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8744310000

Tłok NÜRAL 87-443100-00

Długość [mm]: 74.705, średnica cylindra [mm]: 85, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięci...
663,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8711470840

Tłok NÜRAL 87-114708-40

Długość [mm]: 72.705, średnica cylindra [mm]: 85.6, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycię...
376,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8742400000

Tłok NÜRAL 87-424000-00

Długość [mm]: 65.3, średnica cylindra [mm]: 75, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem...
295,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8742400800

Tłok NÜRAL 87-424008-00

Długość [mm]: 65.3, średnica cylindra [mm]: 75.6, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięci...
381,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113000

Tłok MAHLE 039 PI 00113 000

Długość [mm]: 65.2, średnica cylindra [mm]: 75, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
298,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: With Oil Cooling, Długość [mm]: 65.2, otwór o śr [mm]: 75.5, sworzeń o śr...
392,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 051599700600

Tłok KOLBENSCHMIDT 99700600

Długość [mm]: 80.705, otwór o śr [mm]: 85, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 28, Numer komponen...
367,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL039PI00113010

Tłok MAHLE 039 PI 00113 010

Długość [mm]: 65, średnica cylindra [mm]: 75.009, Powierzchnia: pokryty, obrobiony mechanicznie:...
346,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 051540179610

Tłok KOLBENSCHMIDT 40179610

Długość [mm]: 65.3, otwór o śr [mm]: 75.5, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 26, Numer komponen...
307,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KOL41253600

Tłok KOLBENSCHMIDT 41253600

Długość [mm]: 65.15, otwór o śr [mm]: 75, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 26, Numer komponent...
334,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 051540179600

Tłok KOLBENSCHMIDT 40179600

Długość [mm]: 65.3, otwór o śr [mm]: 75, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 26, Numer komponentu...
370,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach PEUGEOT EXPERT II?

Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT EXPERT II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.