Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do PEUGEOT EXPERT III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Opcja wyposażenia: With oil cooling

Długość [mm]: 65.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,97

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

392,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 64

Średnica cylindra [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

582,54

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

582,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72

Średnica cylindra [mm]: 85.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

535,23

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

535,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 85

Sworzeń o śr. [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

497,97

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

497,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 85.6

Sworzeń o śr. [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

499,70

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

499,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT EXPERT III

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT III – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach PEUGEOT EXPERT III?

Zasada działania tłoka w samochodzie PEUGEOT EXPERT III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT III – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie PEUGEOT EXPERT III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.