13 produktów
Wybierz auto
Producenci
119,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
119,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8742200700
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
663,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
663,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
266,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
266,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
309,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
309,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00132000
Długość [mm]: 55
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Rozwiń więcej danych
353,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
353,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00132002
Długość [mm]: 55
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
353,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
353,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL0220900
Długość [mm]: 76.06
Średnica cylindra [mm]: 80.01
Rozwiń więcej danych
367,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
367,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760220902
Długość [mm]: 76.06
Średnica cylindra [mm]: 80.51
Rozwiń więcej danych
244,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
244,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
217,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
217,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
394,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
394,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
427,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
427,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 109,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 109,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00113002
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
483,23
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
483,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.