Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
MAL0101501
Długość [mm]: 72.5
Średnica cylindra [mm]: 82.4
Rozwiń więcej danych
445,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
445,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
051540660600
Długość [mm]: 73.5
Otwór o śr [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
439,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
439,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
051599741610
Długość [mm]: 44.7
Otwór o śr [mm]: 81
Rozwiń więcej danych
269,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
269,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8714120700
Długość [mm]: 44.7
Średnica cylindra [mm]: 81
Rozwiń więcej danych
240,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
240,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL0101502
Długość [mm]: 72.5
Średnica cylindra [mm]: 82.6
Rozwiń więcej danych
445,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
445,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
051599741601
Długość [mm]: 44.7
Otwór o śr [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
269,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
269,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8714120000
Długość [mm]: 44.7
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
238,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
238,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04760101500
Długość [mm]: 72.5
Średnica cylindra [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
421,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
421,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712400030
Długość [mm]: 72.5
Średnica cylindra [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
374,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
374,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie SAAB 9-3 II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie SAAB 9-3 II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie SAAB 9-3 II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.