7 produktów
Wybierz auto
Producenci
0396PS10141
82,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
82,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
88,27
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
88,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 22 36 500 02r
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
79,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400311
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
153,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
153,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
128,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
128,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,75
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
63,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9089JPN
Ilość biegunów: 3
67,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
67,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT LINEA przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT LINEA to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.