9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
121,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1865a035
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
326,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
326,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECMAU001
37,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5092JPN
Ilość biegunów: 3
120,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
120,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Md343375
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
177,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
177,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400311
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
146,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
146,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400721
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
171,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
171,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMMS000
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMMS002
Dla numeru oe: Md343375
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
48,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MITSUBISHI przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MITSUBISHI to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.